18 Temmuz 2013 Perşembe

falloch - to walk amongst the dead

Ben oldum olası müziği sadece "kulağıma hoş geliyor" düzeyinde dinlemekle kalmayıp, o müziği nasıl yaptıkları kısmına da takılmışımdır. Pasajları, enstrümanların her birinin parça içerisinde yer aldıkları konumları, kullanılan tonları ve enstrümanı çalanın hangi yerde hangi vuruşu yapma tercihini (kısaca stilli), harmoniler arasındaki geçiş ve uyumu yahut müziği üreten beynin bu uydurmada kullandığı metodu, yani kısaca her bir şeyi irdelemeye çalışırım. Bundan da büyük bir zevk alırım. Mesela iki aydır filan bu parçada kaldım. Çözümledikçe derinleşen türden. Ama tabi bir Eprath'ın Real parçası da değil bu açıdan, onun esrarını yıllar oldu çözemedim.

3 yorum:

negatif dedi ki...

ben de beğendim bu şarkıyı. sevdiğim şarkıları hafiften anımsattığındandır belki. orphaned land tınıları falan duyar gibi oldum dinlerken.

Adsız dedi ki...

Dinleyelim bakalım :)

Mert dedi ki...

Müziklerin arka planı bence de ilgi çekici... Kafa Dergi ve Ters Düz’e beklerim. :)