15 Mart 2012 Perşembe

iranda düzenlenen kitap konulu karikatür yarışması

İranda ilk defa düzenlenmiş olan "kitap" konulu karikatür yarışmasında ödül almış çalışmalar;

Birincilik Ödülü: Mehdi Mohammadi Rouzbahani (Iran)

İkincilik Ödülü: Naser Moghadam (Iran)

Üçüncülük Ödülü: Florian Doru Crihana (Romania)

Jüri Seçkin Ödülü: Shahram Rezaei (Iran)

Jüri Seçkin Ödülü: Valentin Druzhinin (Russia)

Jüri Seçkin Ödülü: Saman Ahmadi (Iran)

Jüri Seçkin Ödülü: Paolo Dalponte (Italy)

Jüri Seçkin Ödülü: Jugoslav Vlahovic (Serbia)

Jüri Seçkin Ödülü: Şevket Yalaz (Türkiye)

Jüri Seçkin Ödülü: Oleksy Kustovsky (Ukraine)

6 yorum:

alter ego dedi ki...

Çok anlamlılar

nomen dedi ki...

Özellikle Shahram Rezai'nin çizimi ile Şevket Yalaz'ınkini çok çok beğendim. Hepsi hakikaten birbirinden manidar. Alter ego, çok teşekkür etmeliyim size, kafamı kuma gömmekten, epeydir uzak kalmıştım bu tarz etkinliklere.

Gönlünüze esenlik dilerim.

alter ego dedi ki...

Asıl ben teşekkür ederim nomen. Shahram Rezai'nin çizimini ben de çok beğendim. Birinci seçilen çizim ve Jugoslav Vlahovic'in çizimini özellikle beğendiğimi belirtmek isterim. Hepsi çok manidarlar gerçekten de. Esenlikler diliyorum ben de, var olun

negatif dedi ki...

İlk aklıma gelen şu oldu: Hangisini seçeceklerini nasıl biliyorlar? Ben seçecek olsam kahrolurdum herhalde. Hepsi çok iyi. Birini seçsem aklım diğerlerinde kalırdı, acaba onların hakkını yedim mi diye kara kara düşünürdüm. Uykularım bile kaçardı.

alter ego dedi ki...

Evet onu düşünmemek mümkün değil. Ben bile bu ödül almışlar arasından birkaç tanesini seçip bloga koyayım dedim ama gel gör ki seçim yapamadım ve hepsini eklemek zorunda kaldım. Yani hepsi çok çok iyi gerçekten de.

Adsız dedi ki...

Mehdi Mohammadi Rouzbahani nin resmi beni en çok etkiliyenlerden ondan sonra evet Shahram Rezai ninkide çok güzel aslında gerçekten hepsi birbirinden güzel :D