5 Ekim 2011 Çarşamba

martin lopez

Opeth'in Heritage albümünü dinlerken Martin Lopezi andığımdan bahsetmiştim geçenki yazımda.
Opeth'in eski albümlerini dinledim ve akabinde kendisini tekrar anınca internetten birkaç videosuna bakayım dedim. Hoş gerçi bu videolar hep yayınladıkları dvd'den parçalar öyle özel bir şey yok yani.

Deliverance outro (live)

Deliverance outro (orijinal)

Deliverance outro stüdyo;Bağlantı
Delivrance'den bir kesit;

By the pain i see in others'dan kesit;

Ghost of Perdition'dan kesit;

Closure (live)



Başlıkla alakasız olacak ama bir de son zamanlar pek beğenerek dinlediğim Ephrat grubunun davulla ilgili bir videosuna denk geldim. Yetenekli bir davulcu bu arkadaş da. Zaten kendisi asıl Blackfield grubunda çalıyor, bu albüm için Ephrat'da da çalmış.

Ephrat - Blocked bir kesit;

5 yorum:

negatif dedi ki...

lopez'i özlüyorum.

nomen dedi ki...

Sayenizde üst üste güzel şarkılar uğruyor semtimize.

Teşekkürler.

alter ego dedi ki...

Negatifcim ben de çok özlüyorum bu adamı ya. Bir parçada en çok davullara dikkat ettiğimi söylemiştim sanırım. Martin çalarken ritimlere doyuyordum. Şimdi boşluğunu hissediyorum yani.
İşin en kötü tarafı ne biliyor musun? Bu adam depresyonda olduğu için, çok zayıfladığı için, hasta olduğu için grubu bıraktı. Hatta bazı konserleri yarım bıraktığı bile var kendisinin. Ama gel gör ki yeni grup kurmuş ve bildiğin korkunç bir black metal grubu. Al bak myspace sayfası da var; http://www.myspace.com/fifthtoinfinity Resmen harcıyor kendisini. Bir insan depresyonda olur da bu kadar da olmaz ki kardeşim. Sevenlerin, takipçilerin var yani.

nomen,
Çok teşekkür ederim. Daha önceden dinlediniz mi bilmiyorum ama yukarıdaki Closure parçasının bulunduğu Damnation albümünü bu zamana kadar kime dinlettiysem beğenmiştir :) Eğer dinlemediyseniz kesinlikle tavsiye ederim.

abuk dedi ki...

Lamentations dvd'sinden arak değil mi bu Deliverence performansı?

Lan olm, o davul nedir öyle ya? Zamanında (hala dinlemekten bıkmadığım) defalarca dinledik ettik. Opeth, Opeth olalı, Lopez gibi davulcusu olmadı, olamadı. Çok yazık oldu adama, hastalandı ayrıldı gitti. Ondan sonra gelen albümlerde bu kulaklar hep Lopez'in davullarını arar oldu, ama yok. Yine güzel olsa da, hiçbiri Lopez'in yerini tutmuyor benim gözümde. Şahane ya.

alter ego dedi ki...

Evet Lamentations dvd'sinden çoğu. Youtube'a oradan eklemişler işte Martin'in bulunduğu karaleri. Deliverance parçasının outro'sunun davulları meşhurdur zaten ondan ekledim.